Programul Euro 200 - ajutor la achiziția unui calculator

UNIVERSITATEA DIN CRAIOVA

Serviciul Administrativ Cămine și Spații Ucv - 0351/403 317

  www.euro200.ro

 

 

PROGRAMUL “EURO 200”

(ajutor financiar destinat achiziționării unui calculator personal nou)

 

      Studenții interesați de obținerea unui ajutor financiar de 200 EUR (bon valoric) destinat achiziționării unui calculator (Legea nr.269/2004 si HG nr. 1294/2004) pot depune dosarul la secretariatul facultății de care aparțin. Dosarul trebuie să cuprindă în mod obligatoriu:

- cerere tip (modelul este disponibil aici);

- actul de identitate al studentului care aplică (original și copie) ;

- copii ale actelor de identitate sau ale certificatelor de naștere ale celorlalți membri ai familiei;

- adeverința de la unitățile/instituțiile de învățământ din care să rezulte calitatea de elev sau student a celorlalți frați/surori;

- acte doveditoare, în original, privind veniturile brute ale membrilor familiei în luna precedentă depunerii cererii, respectiv MARTIE 2020 (adeverințe salariu, cupoane pensii, certificate fiscale, adeverințe cu veniturile agricole);

- declarații notariale de venituri pentru membrii de familie care nu realizează nici un venit;

- declarația pe propria răspundere a studentului, autentificată de notar, în sensul că venitul brut lunar pe membru de familie se încadrează în plafonul prevăzut (250 lei) și că dispune de diferența de bani pentru achiziționarea unui calculator cu o configurație minimă standard;

- adeverința eliberată de către instituția de învățământ (facultate) din care să rezulte că studentul a promovat minimum 45 de credite în anul universitar anterior depunerii cererii, cu excepția studenților din anul I, pentru care se va elibera doar o adeverință din care sa rezulte calitatea de student;

-ancheta sociala, emisa de autoritățile locale abilitate pentru verificarea veridicității declarațiilor de venit și a celor referitoare la bunurile familiei.

La depunerea dosarului secretariatul facultății îi va elibera studentului un document care sa ateste primirea dosarului. În cazul în care în termen de 48 de ore lucrătoare de la transmiterea documentelor la adresa menționată studentul nu primește răspuns cu nr. de înregistrare vă rugăm să ne contactați telefonic la nr.0251438198.

IMPORTANT:

          - toate actele vor fi scanate și depuse prin poșta electronică la adresa secretariat@ace.ucv.ro;

          - documentele scanate depuse electronic vor fi verificate și certificate cu originalele la momentul depunerii actelor originalelor, după ridicarea stării de urgență;

          - vârsta maximă admisă a studentului: pana la 26 ani;

          - venitul brut/membru de familie: maxim 250 lei;

          - ajutorul se acorda o singura data in cadrul unei familii;

TERMEN DE DEPUNERE ACTE 16 APRILIE 2020

         

Știri@UCV 08.04.2020