Învațământ Utile Avizier secretariat

ANUNȚ IMPORTANT 

În vederea obținerii adeverințelor din care rezultă calitatea de student, vă rugăm să transmiteți cerere on-line (conform modelului postat pe site-ul facultății în secțiunea: Avizier secretariat pe adresa de e-mail corespunzătoare programului de studiu pe care îl urmați.

Programul de eliberare a documentelor în original, vizare a carnetelor și legitimațiilor, este de luni până vineri, în intervalul 10:30-12:30, în holul sediului INCESA.

Anunțul complet se găsește aici.

Eliberare acte studii

Ținând cont de măsurile luate pentru  preîntâmpinarea răspândirii COVID-19, începând cu data de 18.05.2020, eliberarea tuturor actelor de studii emise de Universitatea din Craiova se va face EXCLUSIV pe bază de programare pe e-mail sau telefonic la sediul central din Str. A. I. Cuza, Nr.13, camera 457.

 

Anunțul complet aici.

 

Burse an universitar 2024-2025

UCV acordă burse studenților săi pe perioada anului universitar 2023-2024:

- anunțul relativ la bursele sociale aici;

- anunțul relativ la bursele ocazionale aici;

- acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal aici;

- metodologia privind acordarea burselor aici;

- formularul de cerere de bursă socială aici;

- declarație (anexa 3) aici;

- cerere bursă ocazională (anexa 1A) aici;

- cerere bursă socială (anexa 1) aici

Vor completa DECLARATIA (ANEXA 3), studenții eligibili care solicită acordarea unei burse, în anul universitar 2024-2025.

Clasamentul studenților potențial bursieri pentru anul universitar 2024 - 2025:

- licență - aici

- master - aici

 

 

 

Studenții bursieri pot fi consultați în listele de mai jos:

- Burse performanță academică - aici

- Burse sociale - aici

- Burse pentru implicarea în activități extracurriculare - aici

Criterii de departajare pentru bursele de performanta și studenți care nu se incadrează la bursa socială - aici

Conform Art.25. (1) Studenții pot contesta, cu cerere depusă la Decanatul facultății, hotărârea Comisiei de burse pe facultate, în termen de 3 zile lucrătoare de la afișarea Listei de bursieri.

Eventualele contestații se vor depune la camera 016, clădirea INCESA (Bulevardul Decebal, nr. 107) în zilele de 27, 28, 29.11.2024, în intervalul 10:30-12:30

 

 

Programul EURO200

 

Studenții interesați de programul EURO 200 sunt rugați să consulte următorul document informativ aici.

 

În atenția studenților care nu întrunesc creditele necesare promovării/absolvirii sau doresc să solicite reluarea studiilor

Secretariatul A.C.E. informează studenții despre o serie de cereri care pot fi trimise on-line pe adresele din anunțul următor: aici. În acest sens, secretariatul A.C.E. pune la dispoziția studenților următoarele formulare:

 

  • Cerere înmatriculare în an superior - aici
  • Cerere întrerupere studii - aici
  • Cerere prelungire școlaritate (gratuită) - aici
  • Cerere prelungire școlaritate - aici
  • Cerere reînmatriculare - aici
  • Cerere reluare studii - aici
  • Cerere repetare cu taxă - aici
  • Cerere mobilitate de la o specializare la alta - aici
  • Cerere retragere studii - aici
  • Cerere reînmatriculare (exmatriculat pentru neplata taxei) - aici
  • Cerere adeverință de student - aici
  • Cerere înscriere examen diplomă pentru absolvenții din promoții anterioare - aici

 

 

Actualizat: 03.10.2025